elsabella99

Alla inlägg under januari 2013

Av Elsa n - 25 januari 2013 18:42

Tjingeling! Idag har varit en slapp dag för mig. De va fredag men ja va hemma för de va studiedag! :D

Sen kan min farmor för då skulle vi åka till mina små kusiner. Sen straxs ska ja äta pizza. Woooopa <3


 

Av Elsa n - 22 januari 2013 21:11

Glöm inte att ja har frågestund!:) fråga på nu om allt möjligt ni vill veta om mig! :)

Av Elsa n - 22 januari 2013 12:33

Av Elsa n - 17 januari 2013 21:02

Ja de va nån som undrade om ja kunde skriva lite om mig, så ja då kör vi... Mm ja är 13 år och bor i lilla Vetlanda, mina vänner och familj betyder allt för mig jag är glad sprallig envis haha ;) jag hatar när folk tar förgivet att ja ska förstå typ allt dom säger. Och så bara avskyr ja blodbudding !! Haha lite iallafall ;) <3

Av Elsa n - 12 januari 2013 12:26

Nu blir de frågestund! Fråga på nu, vet inte när den ska sluta men den håller på ett tag nu och sen kommer ett inlägg med frågena! :)

Av Elsa n - 6 januari 2013 20:37

Tjingeling, idag var awasome, va i grandsammarkand(stavning) med familjen hittade rätt mycke, var där typ hela dan och köpte de här! 


 

H&M 199kr


 

New Yorker 99kr


 

New Yorker 99kr


 

Gina tricot  199kr


 

Lindex 199kr

Av Elsa n - 5 januari 2013 20:46

Aså ja är så trött på att folk skriver hat komentarer på folks videor eller bloggar!!

Jag såg en video,  då va de en som skrivit "Vad va de ja just såg!?,ge tillbaka 4 minuter av mitt liv!" Och sen va de en annan som hade komenterat " Fortsätt göra videos de är så dåliga att de blir underhållande!"

De som gör så är värkligen omogna och töntiga!!! :/ Även om ja aldrig har fått hat komentarer så rör de mig ändå att känna den kännslan folk får när dom ser hat komentarer på när dom gör de dom gillar eller trivs med!...

Om du får hat komentarer på dina videos eller blogg, prata med nån du vet kan hålla en hemlighet eller är en bra lyssnare, eller kanske bara nån som helt enket kan stöta dig och ge råd, t.e.x din bästis syster/bror eller mamma/pappa.

Det käns alltid bättre när man pratat ut, LÅVAR, Även om man inte tror de. Men skit i vad andra tycker och tänker! Om du trivs med hur du är och vad du gör så är de rätt!, och kom ihåg de som skickar hat komentarer är oftast avensjuka eller rädda för att själva få hat komentarer!


 

Tack för att ni läste!

Av Elsa n - 5 januari 2013 18:28

Tjaa,

Imon ska ja till Grandsammarkand och shoppa för har typ massa presentkort på olika afferer där så då blir de stor shopping! :) Kommer lägga ut ett inlägg med vad ja köpte när ja kommer hem eller om de blir dagen efter bror på när ja kommer hem. Iallafall här kommer lite fina bilder från idag! Bye <3


 

 

 

 

 

 

 


Om Mig♥♥♥


Är en fotogalen 14 årig liten tjej som bloggar om sin vardag! Glöm inte att gilla mig på facebook och bli gärna en stammis!♥

Skicka en fråga till mig♥

12 besvarade frågor

Elsa♥

                              

Fråga♥

Hur ofta läser ni min blogg?♥
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 En gång om året
 Aldrig

Kalender♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i min blogg♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

RSS♥

Bloggens besöksstatistik♥


Ovido - Quiz & Flashcards