elsabella99

Alla inlägg under september 2012

Av Elsa n - 21 september 2012 17:32

Hej,hej alla sötisar! Nu är de snart dags för mig att ha lite fredagsmys!:)))<3 Kommer käka taco och lite godis och kolla på film så rätt skön kväll hehe ;)<3 Men bloggar mer sen elr imorgon.... <333333

Bye, Bye


  Bjuder på en gammal bild!  

Av Elsa n - 21 september 2012 15:01

 

 

 

Av Elsa n - 21 september 2012 13:46

Tjingelin alla sötnosar där ute! Nu strumntar ja i den nya bloggen ja bloggar på denna igen men kommer kanske blogga nån gång på den nya men mäst på denna nu ja vet att de gick väldigt snabbt men de blev inget bra med den nya så nu är ja tillbacka på denna och kommer stanna här ett bra tag de kan ni skriva upp!!!! <3 :-)

Bye, Bye


 

Av Elsa n - 19 september 2012 11:43

Tjingeling! Nu har ja bytt blogg! Jag länkar bara lite enkelt .....<3

                       http://elsanylin.bloggplatsen.se       Besök nu snälla!!!!!!<33333:)


Av Elsa n - 18 september 2012 21:24

Ja rubriken säger ju rätt mycke, ja ska nog byta blogg för börjar bli lite trött på dena blogg men ja kommer ha kvar dena bloggen ifall ja ändrar mig men jaLänkar bloggen när ja har fixat lite på den! Bye, Bye

Av Elsa n - 10 september 2012 18:33

Tjingeling! Idag har de int varigt så specielt de va lite skola och så och just nu sitter ja vid datorn och tv och sms:ar lite med Patty!:D    gick i skolan till typ halv 4 så rätt jobbigt, och de ska ja göra imorgon också för vi gör alltid de på måndagar och tisdagar-.-     och andra dagar slutar vi tidigare. bloggar KANSKE  mer imorgon, för ja brukar va rätt trött dom har dagarna..       men bye, bye <333333


 

Av Elsa n - 8 september 2012 15:17

Nu har man färgat håret rödbrunt!♥:D Tycker själv att de blev as snyggt!:DDDD

Kommentera gärna vad ni tycker?!♥:)


 

Av Elsa n - 8 september 2012 09:46

Tjingeling! Idag fyller ja år så grattis till mig själv får ja väl säga då!? ;D♥

Har fått jätte fina presenter idag så tack mamma pappa och brosan som gav mig ett jätte snyggt mobil

skal♥ Här kommer lite bilder så ta en liten titt!:DDDD ♥


 

 

 

Puss och tack till alla ni som har grattat mig idag de varmer mitt hjärta!♥

Om Mig♥♥♥


Är en fotogalen 14 årig liten tjej som bloggar om sin vardag! Glöm inte att gilla mig på facebook och bli gärna en stammis!♥

Skicka en fråga till mig♥

12 besvarade frågor

Elsa♥

                              

Fråga♥

Hur ofta läser ni min blogg?♥
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 En gång om året
 Aldrig

Kalender♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i min blogg♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

RSS♥

Bloggens besöksstatistik♥


Ovido - Quiz & Flashcards